Portal Klienta

Często zadawane pytania

Przydatne informacje o Portalu Klienta

Pytanie:

Dla kogo przeznaczony jest portal klienta mojaSimplea?

Odpowiedź:
Dostęp do portalu klienta mojaSimplea jest dla klientów firmy ubezpieczeniowej Simplea, zarówno ubezpieczających, jak i ubezpieczonych lub ich przedstawicieli prawnych.

Pytanie:

Moja nazwa użytkownika do portalu mojeSimplea nie działa, co mam zrobić?

Odpowiedź:
Proszę sprawdzić, czy dane logowania zostały wprowadzone poprawnie lub, czy klawisz Caps Lock nie jest włączony. Jeśli problemy z logowaniem będą się powtarzać, proszę się skontaktować z naszą infolinią +48 22 100 99 44.

Pytanie:

Nie pamiętam nazwy użytkownika, co mam zrobić?

Odpowiedź:
Nazwa użytkownika jest zgodna z adresem e-mail, który podano przy zawieraniu polisy.

Pytanie:

Zalogowałem się do portalu mojaSimplea, ale widzę nieprawidłowe informacje. Co teraz?

Odpowiedź:
Dane wyświetlane w portalu bazują na informacjach podanych podczas negocjowania umowy ubezpieczenia lub dalszych modyfikacjach. Jeśli niektóre informacje uległy zmianie lub jeśli niektóre informacje są nieprawidłowe, łatwo można je zmienić bezpośrednio w profilu.

Pytanie:

Jakaś część portalu mojaSimplea nie działa, czy mogę zgłosić komuś problem techniczny?

Odpowiedź:
Tak, proszę nam dać znać przez centrum kontaktowe. Będziemy również wdzięczni za opinie, które pomogą nam w ciągłym ulepszaniu systemu.

Pytanie:

W jaki sposób zapewnione jest bezpieczeństwo moich danych?

Odpowiedź:
Portal klienta wykorzystuje szyfrowaną transmisję danych, a same dane są szyfrowane na serwerze. Poziom bezpieczeństwa jest zbliżony do dużych systemów bankowych. Dzięki temu dane są zawsze maksymalnie bezpieczne.