Często zadawane pytania
Przydatne informacje o Portalu Klienta
Pytanie:
Dla kogo przeznaczony jest portal klienta mojaSimplea?
Odpowiedź:
Dostęp do portalu klienta mojaSimplea jest dla klientów firmy ubezpieczeniowej Simplea, zarówno ubezpieczających, jak i ubezpieczonych lub ich przedstawicieli prawnych.
Pytanie:
Moja nazwa użytkownika do portalu mojeSimplea nie działa, co mam zrobić?
Odpowiedź:
Proszę sprawdzić, czy dane logowania zostały wprowadzone poprawnie lub, czy klawisz Caps Lock nie jest włączony. Jeśli problemy z logowaniem będą się powtarzać, proszę się skontaktować z naszą infolinią +48 22 100 99 44.
Pytanie:
Nie pamiętam nazwy użytkownika, co mam zrobić?
Odpowiedź:
Nazwa użytkownika jest zgodna z adresem e-mail, który podano przy zawieraniu polisy.
Pytanie:
Zalogowałem się do portalu mojaSimplea, ale widzę nieprawidłowe informacje. Co teraz?
Odpowiedź:
Dane wyświetlane w portalu bazują na informacjach podanych podczas negocjowania umowy ubezpieczenia lub dalszych modyfikacjach. Jeśli niektóre informacje uległy zmianie lub jeśli niektóre informacje są nieprawidłowe, łatwo można je zmienić bezpośrednio w profilu.
Pytanie:
Jakaś część portalu mojaSimplea nie działa, czy mogę zgłosić komuś problem techniczny?
Odpowiedź:
Tak, proszę nam dać znać przez centrum kontaktowe. Będziemy również wdzięczni za opinie, które pomogą nam w ciągłym ulepszaniu systemu.
Pytanie:
W jaki sposób zapewnione jest bezpieczeństwo moich danych?
Odpowiedź:
Portal klienta wykorzystuje szyfrowaną transmisję danych, a same dane są szyfrowane na serwerze. Poziom bezpieczeństwa jest zbliżony do dużych systemów bankowych. Dzięki temu dane są zawsze maksymalnie bezpieczne.